اگر کار دنیا برعکس بود
دنیای دختران
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای دختران و آدرس mi-sara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 3552
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
mina

آرشيو وبلاگ
تير 1392
اسفند 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, :: 16:38 :: نويسنده : mina

اگه کار دنیا برعکس بود می دونید من چی میخوردم؟  یه قاچ بزرگ سوپ و یه لیتر تموم گوشت می خوردم

با یه ساندوچ شربت آب لیمو بعدش هم یه خورده بستنی برشته یا کیک دوچرخه سواری .

سالاد دفترچه درست و حسابی کباب زیر شلواری املت کلاه و سوخاری مقوای برشته یه شیر مالت غلیظ از

مداد و گل مینای درسته. آره اینارو می خوردم اگه کار دنیا برعکس بود.   اگه کار دنیا برعکس بود می دونید

من چی می پوشیدم؟ کت و شلوار شکلات و کراوات نون خامه ای  کفشهای شیرین بیان گوش بند شیرینی

ژلاتینی. در ضمن روزنامه اخبار نعنا پونه ای هم می خوندم. پسرا رو سوزی و دخترا رو هری صدا می کردم

با گوش هام حرف می زدم همیشه خدا هم با خودم یه چتر کاغذی برای مواقعی که هوا بارونی بود

بر می داشتم.    آره این کارها رو میکردم اگه کار دنیا برعکس بود.

اگه کار دنیا برعکس بود دیگه بگم چیکار می کردم؟

روی اقیانوس راه می رفتم و توی کفشم شنا میکردم  در زمین پرواز می کردم و در آسمون لی لی می کردم

توی وان حمام می دویدم و روی پله ها حمام می کردم.  وقتی کسی رو می دیدم می گفتم خداحافظ جو

وقتی داشتم می رفتم، اون وقت می گفتم، سلام، چه طوری هری؟ در اون صورت یه آدم خنگ و تنبل، بزرگترین انسانها

بود،  من هم اون موقع شاه می شدم.... اگه کار دنیا برعکس بود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: